Oj, oj, oj, o mer OJ!!!!!

Förlåt L jag vet att jag inte har skrivit men jag har varit lite upptagen typ :P
Ni vet ju vad som hände i fredags (eftersom L sa det :P). Bling bling tåg, sång o dans! Super roligt o jag beundrar verkligen alla som vågade ställa sig på scenen!! Vill ni se lite bilder på bling bling tåget?? :P Här kmr dem!!
Bling bling tåget!
Sen kom vår skolchef o avbröt ^^ En del av framträdandet :)
Dem "föröker komma på en ny idé"
Dem kom på en idé o nu börjar showen!!!
Hahahaha J.D!!!!:D
Hahahaha det var super roligt så en varm applåd åt dem! *Värmer händerna* *klapp* ^^
Efter den underbara showen bytte vi ringar (som L sa). Anledningen till att någon var tvungen att stanna var för att jag hade råkat glömma min ring hemma XP O min mamma skulle hämta några saker hemma så då hämtade hon min ring samtidigt :) Jag fick V:s ring!! O hon fick min!! ;P
Efter skolavslutningen gick jag o mamma o åt sushi (pga att jag fick bra betyg :P). Det var super gott o så prövade jag japanskt te, inte lika gott :) Kopparna man drack i var super söta dock!!
Visst var de söta?! ^^
I går hade jag mini jul med min pappa o co :P M följde även med :) Vi åt mini jul bord! Det var super gott o som vanligt blev jag så mätt att jag nästan sprack!! XP Jag fick en liten tavla med en bild på min äldsta lille bror o en ask Paradis som jag o M fick dela på :) Men jag fick ta hem den sen :P Woho!!
Det var nog det jag har gjort :) Juste! jag hat börjat titta på True Blood :) MEN!! Jag trodde att den skulle vara bättre än vad den var. Om jag ska vara helt ärlig :/ Men det hindrar mig inte från att titta ändå :P
Det var allt för mig :) Jag KANSKE skriver mer senare :) Ha det gött!!! Pussar o Kjamizar!! ^^
// Love C <3
2009-12-20 / 14:38:46



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)