NOOOO!!!! :'(

Jag är förkyld!!! :(
Det är 3 dagar kvar till jul o vad händer då?? Joo, man blir sjuk... Typiskt -.-
Såå.... Vad har jag gjort idag då??? Ehm..... När jag vaknade åkte J o mamma till cantrum för att handla julklappar :) Så då var jag hemma ensam en liten stund. Medans jag var ensam tittade jag på en ny serie som jag har börjat titta på, Summerland heter den :) Den är super bra o det är super svårt att sluta titta på avsnitten :P Jag åt sedan frukost vid 2 :P o åt lite choklad XP JAG ÄLSKAR CHOKLAD!!!!! XD Hahahah
Sen bestämde jag, J o mamma att vi skulle åka till centrum igen o köpa lite fler juklkappar :) Så jag hoppade in i duschen, duschade, hoppade ur duschen, klädde på mig o for sedan till centrum :P Super kul!!
Nu sitter jag o skriver det här (såklart :P) o tittar på min mamma som sitter o tittar på en serie som heter The good wife. Enligt mig är den serien tråkig :P Heheheh :)
Det är så irriterande när man inte har kompis längre.... Kan inte messa någon..... Suuuuuuuuper tråkigt!! Så om ni har messat mig o inte fått något svar så förstår ni varför.
Min morfar kommer hem från Chile imorgon!!! Det ska bli så kul!! O det bästa är att jag får pressenter!! Hahahaha nee jag skojar bara :) Det bästa är ju att min morfar kommer tillbaka o pressenterna är bara ett plus :P
Det var allt jag hade att skriva för idag :) Ha det bra o håll er friska :P Sees!!
// Kisses C <3
2009-12-21 / 21:41:56



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)