jullov

God kväll allihoppa!
sitter just nu och tänker på att.. jag och chaam har gått i nian i ett halv år nu, idag!
men iallafall dagen började med julavslutning som vaar grymt bra tjejer och jakob :) för er som inte känner oss, inte för jag tror någon annan som inte känner oss läser vår blogg men iaf.. idag var det ett blingbling tåg i skolan och jag tyckte det ägde hååårt! vill ge en extra varm applåd för V, LÅ och Fish som var tillräckligt modiga för att ställa upp.. så *applåderar* ... vill ni se bilder får ni tvinga caam att lägga upp dem :D
men iaf nadia (en mycket bra barndomsvän) var också med i julavslutning showen och hon var också jätte duktig, så en stor applåd för henne med! *åpplåderar igen*

efter julavslutningen så fick drog alla ringar, med alla så menar jag LÅ, Fish, V, C & jaag.. jag fick först camillas men eftersom jag var tvungen att skynda mig hem så fick jag byta ring med frida som kunnde vänta och kunde därför ta camillas istället för mig, förvånar mig inte om ni inte förstod -.-!
tyvärr var min lite för stor så jag gick till glitter och bytte storlek, elr det var det jag ville men jag hittade ingen så fick byta modellen istället :'(, förlåt lisa!

just nu ska jag gå och spela kort med samir, ehmm.. och vi får se hur det går :D  

hejdå// Lindaa

Ps:
HA ETT BRA JULLOV OCH NJUT AV VARJE SEKUND FÖR NÄR VI KMR TBX TILL SKOLAN BLIR DET PLUGG I ETT HALV ÅR TILL!!!

2009-12-18 / 19:03:07



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)