Imorgon = Sista dagen i skolan!! Sen är det lov!!!!!!!! :D :D

Hellu allihopa!!!!!
Jag, till skillnad från L, har fixat ringen för länge sen ;P Hahaha. Men som L sa idag handlade det om den meterosexuella mannen och kvinnan :) O precis som L tycker jag att det är super tråkigt att det är sista dagen!!! Men vi kommer ju iaf få trä kondomer på bananer när vi börjar skolan igen!!!! ;D
Vi fick sluta tidigare idag eftersom vi hade nutidskryssfinal o månadens elev. Dowling vann inte nutidskrssfinalen!! OMG!!!!! När vi slutat skulle några 9:or träna till bling bling tåget imorgon o jag fick den underbara äran att vara "publik". Längtar till imorgon!! Bilder kanske kommer ;P
Efter skolan gick jag sedan till centrum med V o L.Å :) Dem köpte ringar o sen gick dom o då träffade jag M o sedan min mor :) Vi handlade julklappar åt mina bröder o sedan fikade vi :)
När jag kom hem pluggade jag o jag är typ klar med min engelska!! Måste bara renskriva den ;P Just nu tittar jag på olika avsnitt av Hjälp så otroligt roligt!! Hahahaha :)
Det var allt för mig!! Nu ska jag äta :) kyckling hamburgare o med lite proviva (mango) :S Gott?? Vad tycker ni??
Ha det bra o ta det lugnt!! Allt ordnar sig! ;P Kisses 'n' Huggs!!!!
PS: Jag vet att jag gör många utropstäcken o smilisar:P
// C  <3
2009-12-17 / 21:21:56
Tåbiass:

HAHA! Jag dej, din syrra, morsa och böjfränd sitta och fika på de nya haket i centrum idag! :D


Datum: 2009-12-18 Tid: 00:12:57
Bloggadress http://tgifjakan.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)