Hihi ^^,

Hellu :)
Jag börjar vakna super sent nu för tiden :/ Men men det är ju lov så det gör inget! ;P
Såå iaf idag vaknade jag vid 1 :P O alla var redan uppe då :) Vi tittade på lite filmer o sen åt vi :) Efter det ringde morfar o undrade om vi ville över till honom en liten stund så alla fixade till sig lite o sedan for vi till morfar :) Han bor i en liten super mysig 1:a som håller på att göras om till en 2:a typ XP Idag åkte morfars syster hem till Gotland så han var ensam när vi kom dit :( Men det gör inte honom någont :)



Lite av mina julklappar :) Jag fick choklad (WOHO!!!), ett kort som det stod att jag gav bort 20 paket högenergikex till barn som verkligen behöver dem :), ett badsätt o en CD med lite romantiska låtar från min underbara älskling :) <3
Jag fick även lite andra saker men jag orkade inte ta bild på allt :P Men jag fick även dem här, av M, eftersom att jag brukar frysa om mina fötter o för att dem var super söta!!

Mamma fick även ett par super snygga o ovanliga stövlar för vintern :)
Snygga vah?? :)

Imorgon, eller rättare sagt senare idag blir det familje typ träff hos morfar :) Undra hur det kommer att gå i hans lilla almost 2:a ;P
Hahaha :D Men det var allt för mig :) Nu ska jag gå o lägga mig ^^,
Godnatt o dröm underbart!!
// Mucho amor C <3 
2009-12-28 / 00:39:41



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)