HEEEEEEEELLLLLLOOOOOOOOO :D

Lääääääget?? ;P
O så var julen över :( Men man fick ju många julklappar så inga ledsna miner här inte :P
Såå idag har jag varit med M o hans familj :) Dem öppnar julklapparna på morgonen den 25 o jag fick äran att vara med i år :) Det var otroligt mysigt o jag kanske lägger ut bilder på paket öppnandet någon annan dag XP
När jag kom hem öppnade min mamma o J sina julklappar som dem fick av M :) Mamma fick ett litet typ spa sett o J fick ett spel o en vododocka :P Undra vem hon ska använda den på XD Jag fick ännu en liten pressent när jag skulle gå fån M o det visade sig vara en CD skiva med massa romantiska låtar :D Super kul!! :) (blev tåröggd när jag lyssnade på den *snyft*)
Nu har jag tittat på Narnja: Häxan o Lejonet (vill se 2:an) o ska vara inne lite på fejan sen måste jag gå o lägga mig :) Morbror o minikusin kommer nämligen imorgon!! (Längtar!!!)
Det var allt för mig idag :) Ha det bra o hoppas ni fick vad ni önskade er!! ;P SES!!!
// Mycket love C <3
2009-12-25 / 23:26:59
Klur:

Jaaa, hon är ju skitsnygg ! (;


Datum: 2009-12-26 Tid: 16:00:49
Bloggadress http://kejrowlajn.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)