Fy skäms!!

Hallå L vad har hänt med dig?? Du har inte skrivit något på super länge ju?? Skriiiiiiiiiv!!!!!!!
Hehehe :)
Guuuuud vilken dag det har varit idag :) Mamma väckte mig 20 i 12 så jag gick upp o hoppade (XP) in i duschen :) Sen hoppade jag ut ur duschen (hahaha XD), klädde på mig o utan att äta frukost (:/) gick jag till morfar för vår lilla familje träff :) Vi var där o jag blev på lite dåligt humör eftersom det var massa små barn som sprang runt o skrek (jobbigt!) så man fick lite ont i öronen :( Sen åkte jag, mamma o mammas bror till Kista o shoppade lite :) Dem har ju byggt ut Kista så det är typ dubbelt så stort nu o jag måste säga WOW!! Det är super fint o super stort!! :D Jag rekomenderar er att gå dit o gå till New Yorker! Super snygga kläder till as bra priser!! ;P


2 hoods (vänster=99 kr & höger=199kr) som min morbror köpte till mig o J från New Yorker! Super snygga o otroligt varma! Helt perfekta nu när det är vinter o kallt :)
Vi var även inne på H&M där jag hittade två trjöjor som jag tyckte om :)
Den här gången köpte jag i min storlek :) Mamma brukar köpa i hennes storlek så att hon oxå kan ha kläderna men då blir dem för stora för mig så den här gången bestämde jag :) Hihi :P Juste! Om ni vill veta vad dem kostade så kostade båda 70 kr o är köpta från H&M :)
Min morbror tyckte om min kamera så han köpte en likadan o nu ska jag lära honom att anända den! XP Superdupermega kul!! :D

Hahaha men det var allt jag hade att skriva för idag :) Ha det bra!!
// C <3

2009-12-28 / 23:32:21



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)