FöööRlååT

God morgon!
jag hade tänkt att börja detta inlägg med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte riktigt orkat, men jag lovar att skärpa mig nu!
för det andra hade jag tänkt att tacka olivia för våran super snygga design, kolla gärna in hennes blogg (olledittlilla.blogg.se) :)..

iallfall.. jag vaknade typ vid halv 10 idag av att min älskade bror samir (*HOST*) lekte med sin näsa och gjorde melodier för att han var täppt i näsan -.- så jag vaknade iallfall och lekte lite med min andra bror ALii ..
nu har jag precis ätit frukost och har ingen aning om vad jag ska göra idag.. kanske kommer gå en sväng ner till centrum eftersom jag hört att det är rea ;),,,

skriver igen senare (kanskee)..

hejdååå // L




2009-12-29 / 11:55:29
Anna:

Jag skojjade bara på mitt inlägg, jag skulle aldrig skära mig ju :O men tack att du bryr dig, :$ fast jag var inte alls ledsen eller arg :O utan det var på skoj


Datum: 2009-12-29 Tid: 12:59:03
Bloggadress http://annisss.bloggplatsen.se



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)