Då var ringen äntligen köpt

hejsan :)
idag var dagen i skolan helt okej, första lektionen var om dom olika bilderna vi har om en kvinna och en man (och ja camilla och vera jag vet att man kan uttrycka sig bättre!) den var intressant tkr jag och det var också det sista passet vi kommer ha om sex den här veckan :(
tkr vi borde ha fler sånna här lärorika och slappa veckor, elr vad tkr ni?

efter skolan gick jag till centrum för att köpa en ring, som jag absolut inte hade glömt att jag skulle köpa! gick omkring i typ 2 timmar utan att hitta ngn men sedan så hände det! I find the ring i gina tricot :P hoppas bara den som får den kmr tycka om den..

just nu sitter jag ochh checkar tila tiquila (?) mycket interssant!

ha det bra
hugs// Linda

 

2009-12-17 / 20:47:15



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)