Bilder :)

Skorna från melba.se :) Dem till vänster är mina o till höger är Js :)


Lillebror Jonathan :)


Äldsta lillebror Nicho :)


Pappa o Jonathan :) Jonathan skulle igentligen sova men han ville inte det så han fick ligga brevid pappa i soffan istället :P Visst ser han trött ut ;P


Hahahahaha!!! Dem tittar på Shrek o äter popcorn XP Ser ut att vara en bra film :)


Liten gruppbild ;P

Molle!! Han var på besök under jul :) Så söt hund!! Hahaha ser ni hur min lilla kusin fösöker ta Molles svans?? ;P


J o Molle :)


Julbordet.....


.... with food!!! ;D


Tomten kom!!! :D O gissa vad? Han kom med julklappar!!! Massor av dem!!

Det var alla bilder som jag hade att lägga upp idag:) Komentera järna :D
Nu har min morbror o lillkusin kommit från Island!! :) Så nu ska jag umgås med dem! Ha en fortsatt bra dag o vi hörs!!
// Love C <3
2009-12-26 / 17:05:18
joss:

WOW CAMILLA!!!! Du umgås värkligen med dom! Jätte mycket!! host host NOOOOT!!!!!


Datum: 2009-12-26 Tid: 17:23:03
Bloggadress http://www.metrobloggen.se/joycita



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)